ტრენინგის მესამე რღე დავიწყეთ წინა ტრენინის განხილვით. გავაკეთე ბუკლეტის პრეზენტაცია. გავაკეთე საჭირო ჩასწორებები.
შემდეგ გადავედით მესამე დღის გეგმაზე. ე.ს.გ-დან შევარჩიე სტანდარტები და მისაღწევი შედეები ბუნებისმეტყველების, ხელოვნების და ისტ-ს სტანდარტებიდან. განვსაზღვრე მიზნები თუ რას მიაღწევენ, რა უნარებს განივითარებენ მოსწავლეები ამ სამუშაოს შესრულების შემდეგ. გადავიტანე ეს ყველაფერი პროექტის გეგმაში. აქვე ჩავსვი ადრე შერჩული 21-ე საუკუნის ამ პროექტის ფარგლებში განსავითარებელი უნარ-ჩვევები.მოდული 2-იდან განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები მთავარი, ზოგადი და შინაარსობრივი. ჩამოვაყალიბე ჩემი თემისთვის საჭირო სარაუდო სამივე ტიპის კითხვები.
შემდეგ გადავედით მესამე დღის გეგმაზე. ე.ს.გ-დან შევარჩიე სტანდარტები და მისაღწევი შედეები ბუნებისმეტყველების, ხელოვნების და ისტ-ს სტანდარტებიდან. განვსაზღვრე მიზნები თუ რას მიაღწევენ, რა უნარებს განივითარებენ მოსწავლეები ამ სამუშაოს შესრულების შემდეგ. გადავიტანე ეს ყველაფერი პროექტის გეგმაში. აქვე ჩავსვი ადრე შერჩული 21-ე საუკუნის ამ პროექტის ფარგლებში განსავითარებელი უნარ-ჩვევები.მოდული 2-იდან განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები მთავარი, ზოგადი და შინაარსობრივი. ჩამოვაყალიბე ჩემი თემისთვის საჭირო სარაუდო სამივე ტიპის კითხვები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий