суббота, 7 октября 2017 г.
მეცხრე დღის რეფლექსია
ტრენინგის მეცხრე დრეს განვიხილეთ ფასილიტაცია, რაც გულისხმობს მოსწავლისთვის დახმარების გაწევას არალექციური სახით. ისეთი როგორიცაა ელექტრონული წიგნი, ბუკლეტის შექმნა, მიმართულების მიმცემი დავალებები. განვიხილეთ დიფერენცირება რაც აუცილებელია მოსწავლეთა განსხვავებული შესაძლებლობისთვის საჭირო მიმართულების მისაცემად. განვიხილეთ ჯგუფის ითოეული მონაწილის მიერ შექმნილი პტოექტის რესურსები, ჩავასწორეთ საბოლოოდ და ავტვირთეთ ბლოგზე.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
მეცხრე დღის რეფლექსია
ტრენინგის მეცხრე დრეს განვიხილეთ ფასილიტაცია, რაც გულისხმობს მოსწავლისთვის დახმარების გაწევას არალექციური სახით. ისეთი როგორიცაა ელექტრონულ...
-
ტრენინგის პირველი დღე ეძღვნებოდა პროექტსა და გაკვეთილს შორის განსხვავების დაწვრილებით აღწერას. რომ გაკვეთილი დროში მაინც შეზღუდულია. პროექტ...
-
ტრენინგის მესამე რღე დავიწყეთ წინა ტრენინის განხილვით. გავაკეთე ბუკლეტის პრეზენტაცია. გავაკეთე საჭირო ჩასწორებები. შემდეგ გადავედით მესამე...
-
ტრენინგის მეცხრე დრეს განვიხილეთ ფასილიტაცია, რაც გულისხმობს მოსწავლისთვის დახმარების გაწევას არალექციური სახით. ისეთი როგორიცაა ელექტრონულ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий